Порядок вирішення спорів з питань газопостачання
У разі виникнення спірних питань з постачанням природного газу, зокрема незгоди з проведеними нарахуваннями за природний газ, проведення звіряння оплат за газ чи іншої діяльності ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ», ви можете звернутись до відповідних структурних підрозділів товариства:
Назва структурного підрозділу |
ПІБ відповідальної особи |
Телефон |
|
Відділ продажу фізичним особам |
Давидова Олена Василівна |
067 208 29 00 |
|
У разі невирішення питання шляхом переговорів, незадоволення наслідками усного розгляду або небажання вести переговори усним шляхом, Ви можете звернутися до ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ» із заявою (претензією). В заяві (для пришвидшення її розгляду) слід зазначити:
- прізвище, ім’я, по-батькові замовника, назву заявника - юридичної особи;
- ідентифікаційний номер фізичної особи (або серію та номер паспорту для осіб, які відмовились від отримання ідентифікаційного номеру з релігійних переконань), код за ЄДРПОУ для юридичної особи;
- ЕІС-код;
- поштова адреса;
- виклад питання, яке викликає спір;
- суть прохання, очікуваного наслідку звернення.
Заяви побутових споживачів розглядаються протягом 5 робочих днів, а якщо для розгляду претензії необхідне додаткове вивчення обставин та матеріалів – якнайшвидше, але не пізніше 1 місяця з дня надходження. Про наслідки розгляду споживача буде повідомлено до закінчення зазначеного строку на зазначені в претензії реквізити.
У разі невирішення Вашого питання в претензійному порядку, Ви можете звернутись до:
- територіального підрозділу НКРЕКП у Житомирській області (телефон/факс +38 (044) 204-70-15, E-mail: zhytomyr@nerc.gov.ua);
- центрального апарату НКРЕКП (тел. +38 (044) 204-48-27; E-mail: box@nerc.gov.ua), офіційний інтернет-сайт НКРЕКП: http://www.nerc.gov.ua.
Звернення до НКРЕКП чи його територіального підрозділу не позбавляє Вас права на вирішення спору в судовому порядку. Задля уникнення відмови у прийнятті позовної заяви з підстави, що справа не підлягає розгляду у відповідних судах, радимо Вам перед зверненням до суду обов’язково скористатись своїм правом вирішити спір безпосередньо з ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ», в ході чого Ви зможете з’ясувати всю інформацію щодо наявності чи відсутності порушень Ваших прав та законних інтересів та забезпечити доказову базу для звернення до суду, якщо таке звернення буде визнане Вами за необхідне.
З питань, які виникають у зв’язку з розподілом природного газу: незгоди з обліковими даними щодо обсягів спожитого газу, незгоди з діями контролерів, інших працівників Вашого Оператора ГРМ щодо встановлення лічильників, проведення звіряння показань лічильника, обслуговування, повірки, ремонту газового обладнання, видачі технічних умов, інших питань, пов’язаних з наданням послуг приєднання чи іншої діяльності Оператора ГРМ, звернення необхідно надсилати до Оператора ГРМ по Житомирській області - Житомирська філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”.