Як побутовим споживачам повернути переплату за газ (оновлено)
27.03.2023
У зв’язку із переведенням з 1 травня 2022 року побутових споживачів ТОВ «Житомиргаз Збут» до «постачальника останньої надії», клієнти продовжують звертатися до нас з приводу повернення переплати по особовому рахунку або повернення помилково сплачених коштів.
Роз’яснюємо, якщо по вашому особовому рахунку за результатами остаточного розрахунку з ТОВ «Житомиргаз Збут» за газ, спожитий до 1 травня 2022 р., обліковується переплата або кошти були помилково сплачені на наш рахунок, вам необхідно подати до компанії заяву на їх повернення. До заяви слід додати:
- копію паспорту (1-6 сторінки),
- копію ідентифікаційного коду,
- копію квитанції про помилкову оплату,
- довідку з банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку).
Підписану заяву та документи можна направити до компанії двома способами:
- листом на поштову адресу: Перемоги майдан, 10, БЦ "Імперіаль", м. Житомир, 10003. Зауважимо, що на копіях документів має бути зроблений посвідчувальний напис («Згідно з оригіналом»), а також підпис, ПІБ власника документа і дата.
- принести особисто до регіонального відділення компанії. З графіком прийому побутових споживачів можна ознайомитися тут.