ТОВ «Житомиргаз Збут»: у травні кількість опрацьованих заяв щодо повернення переплат зросла втричі
26.06.2023
ТОВ «Житомиргаз Збут» продовжує повертати побутовим клієнтам переплату і помилково сплачені кошти за природний газ. Станом на початок червня 2023 року компанія повернула майже 23 млн гривень. На банківські рахунки гроші отримали більше ніж 17 тис споживачів.
У компанії наголошують: повернення переплат триває, виплати в порядку черги здійснюються щоденно. Останні місяці спостерігається позитивна динаміка. У травні спеціалісти компанії опрацювали утричі більше заяв, ніж у квітні. Відповідно сума повернених коштів у травні сягнула понад три мільйони гривень.
«Ми закликаємо побутових споживачів набратися терпіння. Компанія робить все від неї залежне для прискорення процесу повернення переплат. Проте на терміни впливає багато об’єктивних факторів. Один з них – боржники, які досі не розрахувалися з компанією за блакитне паливо, спожите до 1 травня 2022 року», - зазначають у компанії.
Також після того, як побутових клієнтів «Житомиргаз Збут» було автоматично переведено на постачальника «останньої надії», компанія пішла на болісний крок. Персонал товариства було скорочено, і у «Житомиргаз Збут» перейшли на скорочений графік роботи . Це також уповільнює процес обробки вхідної кореспонденції і заяв. Хоча усі наші менеджери по роботі з фізичними особами зараз задіяні саме у процесі повернення помилково сплачених коштів.
Принагідно компанія звертається до клієнтів з проханням більш уважно ставитись до подачі документів, бо багато заяв повертається на «доопрацювання» через відсутність необхідних документів. Детально ознайомитися з процедурою повернення переплат можна на сайті компанії.
«Житомиргаз Збут» дякує усім споживачам, які розрахувалися за спожите блакитне паливо і з розумінням ставляться до ситуації щодо повернення переплат.