До уваги побутових клієнтів ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ»
28.09.2022
Керівництво ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ» змушене прийняти рішення про припинення особистого прийому побутових споживачів природного газу у своїх відділеннях.
З 01.05.2022 року всіх побутових клієнтів компанії було автоматично переведено до постачальника «останньої надії». Усі наші спроби відновити роботу в секторі постачання блакитного палива для потреб населення не зустріли розуміння з боку державних інституцій.
Не зважаючи на це, протягом останніх пʼяти місяців ми забезпечували стабільну роботу наших відділень і персоналу, щоб надавати підтримку клієнтам. Починаючи з 01.10.2022 року особисто зареєструвати звернення, отримавши вхідний номер, можна за адресою: м. Житомир, Перемоги майдан, 10.
У точках контакту побутові споживачі можуть отримати інформацію щодо прав, чинного законодавства та наявних способів для вирішення спорів на інформаційних стендах загального доступу. Крім того, ми продовжуємо підтримувати роботу наших онлайн-сервісів та контакт-центру.
Надіслати заяву на повернення переплати або помилково сплачених коштів до ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ» можна на нашу поштову адресу: 10003, м. Житомир, Перемоги майдан, 10 або на електронну скриньку: contact@ztgaszbut.com.ua
Інформація про порядок повернення коштів, сплачених на рахунок ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ», роз’яснення щодо необхідних документів та бланк заяви опубліковані на нашому вебсайті: https://ztgaszbut.com.ua/blog/tov-zitomirgaz-zbut-ak-povernuti-pereplatu-za-gaz-2